BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 20 June 2011

Ouhh Okayy Now We're Different -,-

ASSALAMUALAIKUM
ouh kay ,hari ni malas nak membebel n merapu macam biasa yang aku buat. ouh eakk ?* so aku nak terus je cite. huhh , rase sedih tetibe muncul dalam hati aku mase aku tengah menaip ni ): apakan dayaku aku cuma insan yang lemah & tak berdaya menahan dugaan sebegini. ouh kay, aku da starting daa =.=' *

act tah la aku pun tak tahu ape nak jadi dengan life aku sekarang ni. macam macam benda jadi !lepas satu satu yang timbul. kalau baek tu takpe la alhamdulillah la kan, ni tak !hurghhh ~ Tuhan -_-

kay fine, semalam aku gaduh besa nye dengan kawan aku. kawan ?maseh adekah yang nak berkawan dengan manusia mcm aku? kayy ,tak yah jawab* sebab ape? semua tak bersebab! huh, sungguh tak makan dek akal lah sakai! -,- * ye memang betol ape yang aku terangkan ni.

mesti tak paham kan? kayy ,tak yah paham pun tak pe. nak kate gaduh pun tak ade lah besa mane kan cuma benda ni dah menyebabkan aku tak bertegur sape dengan dea lagi! hanya sebab benda tu kite jadi mcm dulu. ye.same mcm waktu dulu * series aku sebenarnya rinduu gyla time lepak dengan kau. tapi tu sume tak mungkin kan jadi? kau dan aku sekarang tak mcm dulu lagi. 'isi dan kuku' . sekarang kite dah berubah mcm 'langit dan bumi' . ape pun yang kite buat sekarang ni dah tak sama. masih lagi terngiang2 suara & gelak tawa kite besama. terbayang2 waktu kite bergurau senda. tapi kini ... semuenye dah lenyap! lenyap bagaikan hembusan angin meniup dedaunan berguguran...

aku tau ni sume yang jadi bukan kite nak. ni sume takdir yang telah ditentukan oleh ALLAH S.W.T untuk kite. aku jugak bukan la nak menyalahkan sape sape atas semue yang terjadi. ylar ,mungkin semua yang terjadi ade hikmah disebaliknya. kite tak tahu kan?? hurmm ,tak pe la ape yang aku boleh buat doakan yang terbaek je untuk kau. moga kau mendapat keberkatan hidup dpd ALLAH .mungkin ALLAH nak beri kau kawan yang lebih baek dari aku. ye aku tau memang aku tak baek* aku bukan la kawan yang dapat meringankan penderitaan kau, mengurangkan kesunyian kau, menjadi pendengar masalah kau, dan yang teramat penting sekali aku dah tak mampu untuk menjadi kawan @ sahabat yang kau rasakan baek lagi. maafff ~ memang benar maaf bukan segala2 nya tapi hanya ni yang aku mampu katekan..

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment