BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 20 June 2011

Masih belum terlambat kan ? ^^

ouhh kay, aku memang nak post pasal hari bapa .tapi mase tak mengizinkan aku untuk berbuat begitu. cehh * kay, aku nak ucap selamat hari bapa kat ayah aku yang tersayang lagi tercintaa !hehe, jangan jeles. huh, tak ade kaitan --'* btw ayah sory tak ade hadiah pape nak bagi pun. no money lah . heheh. papepun adek nak say : ilapiiuuu so muchh ayah! you are wonderful && bestt father that I had !owahhhh <3<3

and tak lupe jugak kat bapa bapa yang menjadi bapa tak kire la muda or tua kan .masih belom terlambat lagi untuk saya SHAFIRAH KAMALUDDIN mengucapkan SELAMAT HARI BAPA <3 okayy, semoga hidup anda semua diberkati ALLAH hendaknya ^_- aminnn ~  



I LOVE MY DAD <3<3 ^^

No comments:

Post a Comment