BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 24 June 2011

Hari Terbuka Sekolah

ASSALAMUALAIKUM

helo semua. apa khabar ? hope semua sihat sihat je kay.ouhh ,agak ame tak meng-update bog ni.sebab tak tahu mau posting ape? tak ade story yang menarik menarik pun.hurmmm....

ouh kay ,tak nak merapu panjang.hari ni kat sekolah aku ade buat hari terbuka.ape tu? ala yang makpak pelajar semua datang kat sekolah amek repot kad tu.haa ,paham?? erm ,tadi aku datang sekolah pun lambat pulak.haha ,buat mcam sekolah tu bapak aku ade share.hee ^^ then ,aku sampai kat sekolah tengok tengok semua dah duduk nak bace yassin.pehh ,naseb ler tak kena tahan dengan pengawas kat pagar tadi.legaa*  tapi memang sangat ramai la yang datang tadi.lawannya* heee !

mane tak nye ,hari terbuka ni la yang budak sekolah aku paling tak suke.nak tau nape? sebab dorang tak nak cekgu repot pasal perangai dorang mase kat sekolah ni.HAHA ,cuak kau ! and ade lagi pasa result exam dorang.tapi yang dapat resut terok terok la kan.hehehe.segelintir la yang cuak * tapi aku tak pun.sebab makpak aku tak datang pun.hee ,tak suke or bangge kayy :DD lagipun dorang bukan kesah pun pasa akademik aku.tak kesah?* yups ,betol la tu.yela aku ni bukan nye pandai mane pun tak macam kakak n abg aku.but sokayy ,aku tak terase hati pun.chillll lah !

huhh ,budak kelas aku ramai kot yang tak datang.agak dalam 14/42 jugak la kan.gylerr buhsan ouhh kat kelas tadi.membe sekepale aku dah la sorang tak datang.kurang menyengat la aksi gyler aku.heee ~dalam kol 9 lebih macam tu Mas n Mira da balik.tak bestt ouh balik awal.yea dorang ade yang nak amek repot kad.untgla kannn* hahahaha.

so tinggal aku dengan Ieyka je la.brrrr ~kteorang tak tau nak buat ape da.sangat buhsan.so pegi la merayap sane sini nak hilangkan buhsan.agak2 dalam ko 11 beh cmtu kteorang decide nak blaahh awal.sumpah tahap gaban buhsan kteorang !huhhh.kuar je sekolah teros buat keje gyler.amek pic tengah2 jaan lak.pehh !dengan pakai baju sekolah nye.memang lawak la kan.huhu ~ then jalan kaki pegi myOne n beli bubble.jalan jalan cuci mate.hehe* dalam pukul 12 aku pun kol akak aku suruh amek.so tinggal la Ieyka sorang2.ciann dea naek bas.aku nak anta dea tak nak.btw aku nak tunjuk gambar kteorang tangkap tadi.jangan gelak tau !*
TARRRRAAA !!!!



kayy ,ni je la yang aku nak share.babayy ~

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment