BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 1 June 2011

Keboringan o__o


hyy , ouhh hari niy sgt bohsan tahu ! perh untgla kawan kawan aku semua pegi KL jenjalan. aku niy haa dok terperap kat uma. teramat bohsan tahu ! dah tak tahu nak buat ape lagi bagi hilang bohsan niy. so posting jea la pape pun. ayat pun sengal2 je.lantak la* tapi tak pe la hari sabtu nanti aku nak kuar jugak ! haha. yeayyy ! sukesuke :) tak yah nak suke sgt la kan* bukan pegi mane pun pegi KL je. nanti nak kuar tuh pun tak tahu nak pakai baju ape lagi. hurr , niy yg aok malas nak kuar niy. susah benor nak mileh baju yg sesuai --'

tak pe la pakai je la baju pape pun yg ade kat dalam almari tuh. janji pakai baju. dr tak pakai lagi susah. hehe. lagipun akak aku ade boleh lah mintak tolong dea pilihkan baju yg sesuai. huhu* okay hari niy baru rabu ade lagi 3 hari nak dekat sabtu. haa , kire ade mase lagi nak memilih. cehh , mcm nak pegi mane je aku niy* padehal KL je kott. over do !* hah , pegi lantak aku la. 

peh series aku tak tahu lah nak cite ape lagi. tapi time aku ngah menaip niy fikiran aku asek melayang teringat kat buah haty kesayangan aku je. tak tahu nape. HAHA , agak sengal yea* okay la babayy , muahx ! 

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment