BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 5 June 2011

The Best Ever !!

ASSALAMUALAIKUM 

hyy all :) hari niy tak mao cakap pepanjang melalut macam macam. teros street to sesame street. hehe , lame lak tak sebut ayat tuhh * winkwink. okayy post hari niy pasal hang out ke KL. yeahh , tahu ape tuh KL ?? err , sumpah kuno* hehe. erm actually plan yg sebenor2nyer nak pegi TS lah kan maen ape kemende menatang tuhh. lahh yg banyak bole maen tuh. senang cerite theme park lah. huhu. sakaiii ! * haa , nak pegi stuh la tapi tuptup tak jadik ! ramai sgt orang. hurghh tak suke ! ermmmm tak pe lah kan aku terime sabor je lah ~ naseb ade yg baek haty menemani aku jenjalan pusing pusing kat mall tuh. hehe , sukesuke * mao tak suke , yg tesayang lak. wuuu untglah kan ~ c amoyy ngn faris pegi lepak tempat laen ngan membe dorg. sampai haty dorg tinggalkan kteorg. iskisk :'( kalao lah c tesayang aku niy tak ade agaknye aku sorg2 jeh lah kan. hurmmm.

oke tak payah nak tangkap touching2 lak. hehe* then aku ngan dea pun pegi lah jenjalan pusing satu mall tuh. pas satu2 kedai kteorg terjah. memang dea tepakse sabor je lahhh ~ ngan aku kan. alorr , normal lah kan pompuan mesti lah suke shoping2 niy * so syggg harap paham yea :) btw sygg , tengs a lot sebab sudi and sabar sgt melayan karenah saya niy. hehe. and and this was the best ever too i had withh you dear <3<3 awww ~ ouhh yea lupe lak , ingat tao baju yg saya belikan tok awak tuh , jgn pakai bile kuar ngan pompuan laen ea ! saya tak suke oke ! haa , marah niyy * memang (''/) 

lagi satu kan , aku dapat beli baju yg selama niy aku nak. yeeayy ! suke gylakk lah. err , suke pun ade giler ? so who cares ??* nak tengok ? tengok ape ? baju lah ape lagi. aduhh. niy lah baju tuh ! cantekk tak ? hahh , kesah pulak aku kao cakap tak cantekk , wekk * even baju niy da ramai yg pakai tapi bagi aku still baru lagi ! hee. actually baju niy kaler pink stricky skett , tapi dlm pict niy nampak kaler meroon kan ?? err , biasa lah tuh kan. hohoh *



okayy , sudah cukup rasenyer aku becite. amacm oke tak ? agak2 bole jadi penglipur lara tak ?? huh , kaitan pulak * wutever ~~ before that aku jamahkan korg dengan pict baru aku tdy. tapi time da balek baru aku pict. time tunggu ayah amek. hehehe , bole lah kan dari tak ade ?? dengan itu aku shafirah kamaluddin mengundurkan diri dari blog niy. babayyy , mat malams <3<3



p/s : gambar time hang out tak diambil sebab tak ade sape nak jadi photographer . hehek. next time maybe ;)

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment