BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 6 June 2011

He's Goneeee )':

ASSALAMUALAIKUM 

hello pepps ! yeah now i haven't sleep yet. time shows 2:38 am. late already rite?? huhh , ape kejadah nak speaking2 pepagi bute niy?? * saje jeh la. heheh. 

semalam sedih ouhh. huh? sedihhh? ngape? cucite cucite ~ sengal * dah lah aku tengah sedih bole kao buat lawak yg tak lawak pulak ehh. sekeh kang ! sedih sebab ape? putus cinte? gaduh ngn bf? frens? family? eshhhh , semue salah ! actually sebab abg angkat aku dah tak nak contact aku lagi. uwaaaa ;'( dea cakap mcm tuh sebab aku bagitau kat dea jangan panggil aku 'sayang sayang' nanti bf aku tacink. time tuh tengah sedap layan mcg kan. aku pun try lah cakap cmtuh. sekali hah ! amek kao ! then dea bole pulak cakap cmniy ..

aku : .......sambungan mcg abg lao tak cakap sayang bole kan ? 
dea : nape adek ? dah xbole nk panggil sayang lagi ? (smiley)
aku : bukan. tapi pawe adek tacink bile bace mcg abg niy. huhu (smiley)
dea : oo. sory2. abg janji abg x panggil mcm 2 lagi ea. lau xnk abg msg adek lg pun xpe. abg fhm (smiley)*cover
aku : eh tak pe abg. jgn mnx maaf pulak. eshh sampai k stu pulak kan.
dea : xpela abg fhm. xnk abg sbb abg kau org bgdoh. jge dri kau org k. abg doakan kau org hpy slalu. as'kum (smiley) masih lagi ?* -,-
aku : abg ape niy. dea da oke la. smpai aty abg ckp adek cmniy. tk pe la kan maybe abg da tk na lyn adek lg . time kaseh sgtsgt abg. adek hrgai. wslm 

aku stilll tunggu & menuggu mcg dari dea. tapiii , tiada )': sedih , hampe rasenyer ~~ sampai hati dea buat aku cmniy. ape salah aku kat dea? besa sangat ke salah aku? aku cakap baekbaek kat dea tapi niy yg dea balas. 
aku sedih gilerrr bile abg angkat yg aku paling sygg buat aku cmniy. susah sgt ke dea nak paham? aku cume cakap tuh je tapi nape sampai dea nak buat keputusan cmniy???? hurggghhh ! even dea niy just abg angkat aku je tapi aku terase kehilangan dea. iskisk sedih !

to abg : tak penah ade niat dalam diri adek tak nak contact ngn abg lagi. papepun adek tetap sygg abg sampai bilebile. adek takkan penah lupekan abg. adek akan rindu dengan perhatian yg abg bagi at adek , pujian yg ikhlas dari mulut abg yg 'manis' tuh , gurau senda abg yg melampau , suara abg yg mengade , lagak poyo abg && semuenye pasal abg. abg memberi kesan yg mendalam dalam diri adek. terima kasih untuk semua yg abg buat tok adek. adek sygg abg sgt !

kk babay , not in mood.

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment