BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 17 March 2011

update !!

waahhh , manyak penat wooo ! saket suda segala badan aku niy haa . dari ats sampai bawah , dari luar k dalam aissshh . niy sume sebab ape ? ceteke ceteke ! hee ~ sebab aku dok layan mengUPDATE blog aku niy haa . 

segala macam la aku renew . ape macam korg ? okayy tak ? or lagi bertmbah sakai pluss burok ? or sumpa tak sanggup tengok ! ermm , tuh sume aku tak kesa la . as long as aku rase okayy and agak memuaskan haty da kire bagus la kan . dari kao ? ade ? tak ade kan . boo ! haha . so aku harap korg terhibur dengan ape yang aku postkan . 

segala salah silap ejaan adala perkare biase :) and if ape yang aku tulis or cite kat blog niy kao tak yah nak sebok komen yang bukan2 okayy . niy blog aku ke blog kao yang nak banyak komen sgt ? kecoh lak kan . aku bagi kang ! nak nak ? tak nak diam and be gud person okayy .

pless dont break my heart . *kait pulak :D
 WASSALAM:)

No comments:

Post a Comment