BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 22 March 2011

Kawan Baru Yang Baekk :)

ASSALAMUALAIKUM

   Hyy all . ary niy aku nak post pasal kawan baru yang baek . haa , cmne tuh ? nak tao ? adess , tgu lah aku nak cite la niy . semalam aku unlyne punyer la lame gyla kan . agak2 sampai aku nak siap pegi skola baru la aku oppnine . hoho . gyla lame tak ? agak la --' so time aku unlyne tuh aku nga im ngan sorg mamat niy . tak tao la kan tetibe jehh makin rapat ngan dy . ylar aku niy pun telebeh mesre alam kalao nak melyan org . hehe . dy cakap kat aku yang dy senang kawan ngan aku . aku niy lepak jehh , nakal and cool la . so aku cakap la kat dy yang aku memang cmniy kalao melyan org , agak mesre gtuhh . tapi lebh2 cannot la bhaii .

   So dalam ngah syiok2 melyan im tuh . ade sorg gurls niy halo2 kat wall aku . aku p usha jap , sekali ngok gurls yang membe keyra tuh la . means membe seatlit dy . dy la yang add aku so aku pun app jehh la kan . then , aku halo2 dy balek . kang tak layan org cakap sombong lak kan , aissh tak moh tak moh >,< so layan nye layan sampai ke pagi jugak lah kan . ylar nga burink pluss tak mengantok . sekali layan haa ! amek kao sampai ke pagi berjage . hohoho . kental seyhh :) then da lame talktalk ngan due2 insan niy rase best la pulak kan . due2 pulak baek sgt ngan aku . even laen2 gender . rase macam da lame bkawan pulak ngan mereka niy , sbb aku rase selesa jehh bborak . maybe dorg pun macam aku jgak kott 'mesre alam gtuhh' hehe . tapi igt jangan TERLEBEH SUDAAA haaa , laen jadinye kang . haha otax senget --'

okayy , mari aku introduce dorg kat dalam niy .. tapi nak usha tuh agak la kan .. 


Haaa .. dy niy la mamat yang aku sebutkan kat ats tdy . amacm okayy tak ??? huhu . name dy Hidayat Alias umo 19 . cmna aku kenal dy ? opkos la dari fb ngekk ! atoii ~ lately niy kan kiteorg makin rapat la pulak tao . aku pun tak tao la nape kan . maybe sbb dy niy jenis yang cool n sempoi jeh . aku suke kawan ngn org cmniy . semalam tuh la ary yang paling sweat bagi kteorg . ape yang sweat ?? addoooarrh .. sebok jehh . HAHA . bile da lame im ngan dy sedikit sbyk dapat tao jugak prgai dy cmne kan . tapi bagi aku la dy mmg baek . sgt baek dengan aku la . err , lao ngan org laen tak tao la pulak --' huhh . 

okayy , niy yang gurls aku cakap tuh ..

Hahahaha , niy la gurls tuh . mesti first impression korg igt dy niy amoyy kan ? kan ? cehh , mengaku jehh la . HAHA . btw dy bukan amoyy kott .. name dy Nur Amanina umo16 . same ngan aku bhaii . huh , nmpak cm childish kan ? heheh , tapi cumel ape kan kan ? dy niy da la cumel , putih and baek pulak tuh . untong sape dapat kawan mcm dy niy . kao ade ? tak ade kan . wekk c(: 

  Okayy , tengs a lot to both of eu yeah becus sudi jadi peneman fyra semalam and jadi kawan baru fyra ! cehh ayat kao sumpa tk bole blahh . ahh p lantak aku la kao susa ape ! ? kecohh . btw sorry jugak sbb amek pitcha korg niy . err , tak amek actually copy jerr :)) wink wink * erm sampai sini jeh la story aku kali niy . mate pun suda rabak uwahhhh ...

WASSALAM:)

No comments:

Post a Comment