BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 16 March 2011

luahan rasa :')

ohoooooooohoooi ! ouh senyumla senyumla ahai cik fyra molek ! haah ! korak kao la , pepagi niy nak senyum2 bagai . memang sakai la kan . dengan nyanyi suare sumbeng . huh sumbeng ? pegi lantak la ! sumbeng ke sumbang k asal ade sum sum depannyer kire halal la . hee ~ nape la ngan kao niy fyra oiii ! 
sumpa kao da mengantok gyla kan ? otax tak betol la tuh . tak pe sok kao pegi woksop hok hujung jalan tuhh kao fixed otax kao yang separuh senget niy ea . HAHA . see ! aku da banyak melalut niy . astaghfirullahhalaa'zim -_-' fyra comon wake up sygs ! brrr ~ okeoke , tujuan den yang sebona bona ea nak story psal tajuk yang kek ateh tuhh . bukan nak melalut bagai niy . adess ~ cestory cestory

glitter-graphics.
  luahan rase niy kaitan dengan orang2 yg telah buat aku rase selesa tok luahkan ape yang aku rase . contoh ? err tak payah la nak contoh contoh bagai niy . kao follow jeh pun da tao ape bende nye . okeoke street to sesame street . huh ape tuh ? tak penah denga ? ade aku soh denga ? so tak tao diam ! shhh . antare manusie yang menjadi tempat luahan rase aku adala kakak aku , mbe baek aku keyra n abg angkat aku abg mus . tak kenal ? aissh sabo lerr nak kenalkan la niy ..

 niy la kaka aku yang aku cakap tuh . dy niy la tempat aku buat lawak bodohh , lawak pandai , err ade ker ? ade kan jeh la . probs ngan mak aku , ngan mmbe aku , pasal skola , kje skola n banyak la jugak kan . kadang2 tuh ade la jugak dy bagi support kan . but kekadang jeh la . hehe . btw kaka ! aku sygs kao la genduud ! hee , aku suke panggel kaka aku ngan name niy . kao ade ? tak ade kan , so diam ! ouh yea lpe lak name dy Shazwani Bt Kamaluddin genap 20 tahun :)

yeahh , rock beb ! sape tuh wee ? yang agak cun n kiut miut niy ? haa , niy la dy keyra sahabad kesayangan aku tuh ! amacm tergode ? awww<3 .. ahh geditt la kao ! actually dy bse2 je pun . name full dy Siti Syakirah Bt Syeikh Hussien umo same dengan aku la ngekk ! dengan dy banyak jugak aku kongsikan . hal pakwe la , mmbe jaoh n dekat la , hal kuage , hal segala macm hal la katekan ! senang cite :P agak selese jugak la kan bile da cite sume kat dy . even kekadang tuh dy ade bagi respon yang agak sengal pluss bangang . hohoho . syg jgn mara yek ! aww , sygs ? so kao nak jgak ? cium ketiak kuman dulu la wee baru dapat ! HAHA .

aww aww ! sapekah ? mane mane ? tuh yang kat ats segak berbaju melayu biru tuh .. ouh yang niy ?? pakwe aku la nokk . sape lagi . HAHA . sakoi ! pakwe sangat pun tak bole bhaii ! niy abg angkat aku la . suda d nytakan yang aku niy SINGLE . MINGLE . taok ! bongek ! name full dy Muszaki B Hj Jamat umo 21 . haa , dengan abg mus niy aku rase selese bergurau senda , kutok2 , bersedeh n bergumbira . ade la kekadang tuh kan kiteorg maen kutok2 then aku yang terase terkutok doe ! sentap gyla aku ngan dy . tapi dy niy jenis yang tak bape paham pmpuan . ala adatla kan . name pun lelaki mane la nak tao pasaan pmpuan niy cmane cmane kan . so aku maen la tacink2 berhari dengan dy . lastly , baru dy tao aku nga tacink ngan dy . hah , sengal jehh ! tapi memang sgt seronok la kenal ngan abg mus a.k.a monced ! suke dengan name tuh <3 kao na usha dy ? bole .. bole blahh ! abg aku niy tak suke couple couple la bhaii . sorie la yekk , kao simpan miang kao tuh dalam balang buat jeruk .huahaha*kejam

 btw to korang bertige aku sayangs korg tahap dewa dewi la ! korg jangan tingglakan aku sorg2 bile aku perlukan korg ea ?? pomish okayy ! mmmuaah ! anda semua jangan jeles yea :) hehe .
WASSALAM:)

No comments:

Post a Comment