BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 28 March 2011

SEDEYH + GUMBIRA :'(;

 ASSALAMUALAIKUM ...... 

hyy all . pagi niy aku nak post sametin yang agak best kott . huhh ? best k ? kne bace la dulu baru tao best k tak . hurgh ! sengal -,- . oke aku starting part yg sdeyh dulu ea . actually aku plan p KP na jumpe artisan kat sane . *artisan means artis la . ayat aku kao susa asal ? diam ! erm aku pegi sane around 3.30 pm then tgu2 blabla sampai la kat sane . peh wa cakap lu nye la ramai owg kat sane . berduyun tiba ~ HAHA sakoi . then sampai sane carik la membe aku c keyra n nina . hummph ! tak yah cakap la kan memang sgt susa pluss capek aku nak carik dorg tuh . dgn ramai orgnyer lagik . aku kol nye kol tak angkat2 . aisssh , sabo je lahh -..- oke la aku short kut kan . tetibe keyra cakap kat aku yang dy ajak pegi wong solo kat shah alam sebab RABBANI group pebret dy tuh pegi mamam sane . pehh ! sumpa gyla nye . then talktalk ape sume bereh pegi sane agak2 kol 4 da sampai sane . tapiii tak rase plek kehh ??? haaaa , tak kan la kteorg bole smpai dlm mase yg agak pantas . erm tuh rasenyer tak yah tanye la ea . huhahaha . 

 haaaa , mesti korg tetanye2 kan mane part sdeyh nyer . laa lek luwhh . aku starting dulu . now baru mule . HOHOHO . sdeyh nye bermule begini .....*cehh , ayat tak bole blah . sbb n punce bermule nyer sdeyh niy pasal yang atas tuh la . bukan nak slahkan 100% la kan tapi klao la tak buat cmtuh mesti bende niy takkan jadi ouh . bukan tak jadi tak timbul langsung ! grr ~ but keyra dont worry kao tak salah pape pun ! sdeyh nye aku ngan mr E hampir putus taok ! memang gado terok aku cakap . sgtgsgt terok n aku tak pernah alami sebelum niy . uwahhh ! sanad sanad sdeyh macam macam la dy cakap kan . itu ini la ape la . pehh ! sentap dalam aku bhaaii . aku pun malas la nak gado2 ape niy sume kan so mintak maaf bagai cakap blablabla ~ tehn dy cakap dy maafkan aku tapi aku mcg dy cakap tak nak ggu dy lagi n hope dy epy ngan org tersayang . bukan ape rase tak nak la dy saked aty sbb aku kan . so , laopun aty aku hiba and tesangat sdeyh tapi apakan daya ego menguasai diri mcg jeh la cmtuh . lao korg bace sumpa tak tao la cmane rasenyer . huhh , saked saked saked  >,< okayy suda stop with cite sdeyh . masok part gumbire pula ea . waaaa , suke nyerr :DD *ambioooiii 

 part gumbire bermula lpas part sdeyh . nak tao ape ? meh sini , afta aku dah gado besa ngan mr E tuh kan .. aku off la nset aku niy . tak ade la lame mane pun aku off . nak tao sebab ape ? sebab aku asek pike jehh pasal kteorg gado tuh . aku tak xpect pulak yang aku bole buat dy sampai makan dalam sedalam lumut dalam lautan la . dah la time tuh aku kat pasar malam . dengan ayat2 mcg dy tuh , memang aku teross hilang mood nak bersoping . muke aku masam gyla la . kalah tempoyak peram . HAHA . then , afta that aku on balek nset aku konon ade la mcg dr mr E tapi hummphh ! hampeh ! tadek pung :( so aku pike punye pike arghh ! pedulik la ngan ego tuh . perasaan aku yang rindukan dy sebb tak mcg laopun kejap da menguasai aku oun sent la mcg kat dy . aku cakap ..
dar , i dont know why i texting to you . i dont know why i cry , i dont know why my heart feels so hurt , i only loveves you more than you know but i still dot know why i texting to you . im so stupid . huhh ...   

 thennn , tetibe dy reply pulak mcg nyer . hoorayyy ! suka gylakk la aku


see ! muke aku senyum da macam kera dapat buah kan kan ? nampak sgt menipu :) btw , aku ngan mr E dah baek la . okayy taok ! tak ade gado2 lagi . da mntak ampun bagai .*mcm ary raye jehh -,- so korg doakan la kbhagiaan aku okayy . ALLAH akan mmbals doa korg dgn mmberikannnyye kat korg balek . cyes tak tipu au . hehehehe . okayy , sampai sini jehh la ea .  most important now aku ....
WASSALAM:)


No comments:

Post a Comment