BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 26 March 2011

Nak terima ke Tak Nak ??

hyy all . nites ! wahhh , lame kott aku tk update . err lam bbrape ary jugak la kan . bukan ape just tak ade topik or cite yang best pun nak d citekan . hehe . ouh btw , ary niy aku nak post psl seseorg . huh ? sape dea ? cecite cecite . *huhh , tak abes2 ayat tuh -,- okayy cerita bermula disini ......

23.3.2011 - mcm biase la kan aku malam2 mcg ngan seseorg niy . hurrm , aku nmekan dy mr E la . aku cite dr awal oke . actually aku da kenal mr E agak lame la kan , since last year lagi . tuh pun dr fb la kan . then kenal2 ape sume tanye niy tanye tuh termetrai la satu ikatan kan *cehh , ayat tk bole blahh . then sampai ke hari niy la kteorg still contact . ouh yea , lupe pulak ! ikatan ape ? err , nak tao ker ? ala tak yah la ea .. malu la*_* hohohohoh *pehh , nak malu2 mmg geditt la kao . so ? do i care ? shut up lah ! erm tak ade ape yg spesial pun ahdeii beradek angkat jeh pun . so makin hari kteorg makin rapat la . bole d katekan each everyday la kteorg mcg 24 hours taok ! haha , semangat ! 

24.3.2011 - still aktiviti yang same jugak . mcg mcg and mcg ! tuh jeh la kan . so ? jeles la ? tak perlu kott . then tetibe ayat mcg jadik laen tao , means agak jiwang n sweet siket . hohoho . *sukesuke . erm nak tao ape ?? mr E tuh luahkan ape yang dy rase . ala lebeh kurg luahan isi hati la . huhh , tuh uh tk paham ! lemmb btol grr ~ oke sambung .. aku pun time tuh mcm tak tao nak ckp ape . agak kaku siket . sbb kan aku pun mmg da suke kan dy ouh . hehe . malu siaa aku *_* tapi aku kene la cover jugak kan . tak nak nmpak sgt la . dy mcg cakap la ni ni tu tu blablabla ... ade stu ayat tuh cmniy 'but i scared if she cant accept me . especially my behaviour . huhh , its means when she be my gurl she cant stand with it .  '

adess , aku blur gyla la nak bls ape .. so blas la ape yang patot kan . dy sbenarnye nak aku jadi gupren dy tapi dy takod if dy layan aku dengan care yang laen dr yang skg niy . err , korg tak phm ?? buat dek jeh la ea . hehe . then da cite luah sume tuh , aku pun dok pike la ape yang dy luakan kat aku tuh . ragu2 aku nak trima sbb dy niy laen siket ouh .. means dy jenis yang 'terlebeh' mesre ngan gurls yang pangkat 'adex angkat' dy tuh . aku tak nak la jadi mcm ex2 dy yang dulu . merana aku nty weyhhh

  so now , aku still konpius whether nak terima ke tak nak ???? huhhhhh ..... kalao tak nak , aku rase kteorg still akan rapat jgak n okayy mcm sekarang niy . tapi kalao nak aku takod kteorg tak kan serapat n sebaek mcm sekarang niy . adesss , ponen pale den dibuat ea . hope ade la org yang bole tulun aku solve masak la niy.  haha , ayat aku sumpa sakai kan . adtla tuh derr :)

masak la sekarang : aku dan dea saling menyayangi & tak sanggup tengok antare kteorg besame yang laen . paham kan kan ??

korg cekomen cekomen ea *tak paham ? means komen la ea ape yang ptot aku buat . understood ? aisssh--'

No comments:

Post a Comment