BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 26 July 2011

BRRR .. APA CHOI NASIB AKU !

Salam semua ,kay harini exam math, sivik, agama & sejarah. Semua okay je bleh jawab tapi part yang math pehh ! sedih betul lah kan. Nak tahu kenapa ?sebab ...tak dapat jawab soalan subjektif ni semua salah aku jugak sebab tak cek kertas soalan tu betul betul. Adessss ~memang agak menyempat sangatlah kan aku nak menjawab bila aku baru perasan last last minit -,- ape pun tak bolehhh ~

Then aku bagitahu cikgu math pasal tu dia punya lah marah kan ,*tak teruk pun :) sebab aku cuai cmtu sekali ! tapi memang dah tak boleh nak buat ape lah kan ,nak buat ulangan balik pun mesti tak fair bagi budak kelas aku nanti. Takpe lah aku redha je weyh ,jadikan ni satu pengajaran buat aku !lepas ni kena lebih berhati hati lagi :D Jadi korang pun janganlah buat cmtu tau !kena cek betul betul dulu nanti menyesal tak sudah. Ni nasib ujian je kalau peperiksaan ,aisshhh mampuihh lah aku oiii -__-

Hurmm ,sampai sini je entri kali ni. Esok masih ada exam lagi. Susah jugak !doakan tau ! tata~much love


No comments:

Post a Comment