BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 1 August 2011

Ramadhan Datang Lagi ^_^

ASSALAMUALAIKUM




Hai semua, apa khabar? hope sihat sihat je kay. Erm lama nya kan tak update blog ni, sory kay sibuk sikit lah. hehe. *over nyahh. Hurmm, pejam celik je dah masuk bulan 8 iaitu bulan puasa. Cepatnya masa berlalu kan kawan kawan? Terasa makin singkat hidup sekarang ni. hehe. *cepatcepat taubat :).

Jadi, dibulan yang mulia ini aku (shafirah kamaluddin) nak mengucapkan selamat berpuasa pada semua umat Islam di seluruh dunia. Semoga ramadhan kali ini memberi kita semua keinsafan & hidayah untuk memohon keampunan daripada Allah di atas segala dosa kita sebelum ini .. sekaligus memberi kita sinar kehidupan di masa akan datang .. aminn. *ayat sgt tak boleh blahh kan.

Aku harap sangat di bulan puasa ini aku dapat memperbaiki sedikit demi sedikit salah dan silap aku sebelum ni. Mungkin aku terlampau biadab atau memang tak beradab. hehe *kay tipu je. Aku pun manusia biasa tak lari dari melakukan kesilapan, jadi aku akan cuba untuk mengubahnya secara perlahan. Ustazah aku cakap doa seorang hamba akan mudah dimakbulkan di bulan puasa ini. *aku harap !

Kepada semua kawan, ampunkan segala salah dan silap yang aku pernah lakukan kat korang semua kayy. Secara sengaja atau tak sengaja. Mungkin aku tak perasan :'( *mintak simpati. Aku ampunkan segala salah silap korang even seteruk mana pun korang pernah buat kat aku. Aku halalkan semuanya selama kita pernah berkawan  ^_^ kau jangan sedih & bimbang ea. Aku tetap sayang kawan kawan aku sampai akhir nafas aku. Percayalah :')

Akhir kata, SELAMAT BERPUASA DI BULAN RAMADHAN AL MUBARAK. Perbanyakkan amal ibadah kepada Allah....






WASSALAM:)

No comments:

Post a Comment