BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 9 July 2011

TOO BAD -,-

ASSALAMUALAIKUM 

hurmm ,hari ni aku tak pegi sekolah sebab keterlewatan bangun. perhh ,ape nak jadi soidd dengan aku. haha ,tah la aku pun tak tau. semalam tido awal kot. *terlampau awal dari biasa !hehe. bangun pagi dalam pukul 7.15 cmtu la kan. then mak kejut suruh bangun cepat sebab dah lambat. eishh ,gyler ke ape !?takkan lah nak pegi sekolah jugak kan ,masok sekolah pukul 7.20 kot. da tu gerenti tak sempat la kan !*ape la mak aku ni -,-'
then dea pun bebel la kan ituini bla bla bla ~aku buat dek je terus zzzZZ balek :) *agak kuang hajo .heheh

then dalam pukul 11 baru bangun. whatt thee !!!gyler ouhhh.HAHA ,kantoi seyh :)
aku tak tau lah ,sejak akhir akhir ni aku kerap mimpikan dea. huh dea?? sapesape?? adooaarhh !haha ,tak payah bagitahu pun korang mesti dah dapat agaknye kan ??hehehe. kay fine ,memang betol aku asyik mimpi pasal dea. maybe aku rindu dea kot.*kot la kan dea rindukan aku. hurmm

huhh ,korang (cehh ,mcm ade yang bace je)mesti bohsan gyler kan tak habes2 aku post mesti ade mention 'dea' kan?? hahah ,tak kesah la nyahh as long as aku tak kacau hidup korang :)) kan kan?? actually aku pun tak tau sampai bila nak stop posting about dea je. sekarang ni ape yang aku buat mesti ade yang tak kena ouh. kejap kejap lupa ini ,itu hurghh macam macam lah !mood pulak tak stabil !kadang kadang marah ,sedih ,gembira dan macam macam lagi !boleh gyler jadinya !sebab ape?? huhhh ,tah !orang cakap sebab penangan cinta !ceittt ,tipu arh !*betol ker tak eak ??(wonder)

then ,esok pulak ade kerja kerja PEMBERSIHAN kat sekitar KL nun tu haa. *PEMBERSIHAN ???
hahaha ,lawak lah !bukan bersih yang mcm gotong royong tu la. ni tak silap aku perhimpunan tah ape benda arh. aishhh ,macam macam kan sekarang ni. pelik betol aku dengan dorang semua ni.*dunia dunia.kat TV pun ade bagitau 'anda dilarang menyertai perhimpunan BERSIH dan akan dikenakan denda 10,000 atau penjara' pehhh !haa ???ce tengok tu !nampak sangat berbahaya kan ???so anda semua jangan melibatkan diri tau !bahaye~~ so esok janganlah keluar ke mana mana keyh. dok je uma diam diam.hehehe. tapi kalau nak jugak ,tak dapek den nak nolong eihh ^_^*gurau jek! korang jagelah diri baek baek dan jangan pakai baju kaler 'KUNING' kalau kat luar tu esok.hehe.berhati hati dengan mereka yang memakai baju berwarna 'KUNING' ahahakks ~





kay bhaii ,nites ~

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment