BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 2 July 2011

MACAM MACAM HAL ! BIKIN HAL ! -..-


ASSALAMUALAIKUM

hyy kawankawan !wahh ,lame nye aku tak update blog ni.mcm mcm yang jadi kat aku bulan lepas (6). so aku harap la kan bila da masuk bulan 7 ni semuanya akan jadi ok dan tak ade pape yang jadi lagi.aku tak tahan la lau setiap hari hidup aku ni asyik diganggu je.sape yang dapat tahan kau tahu !ingat aku ni hati lembut? sabar? sangat ke kalau benda2 yang mengarut merapu meraban jadi dalam life aku? huhhh -,- terlalu banyak konflik antara kau kau kau dan aku !

FIRST !tah la weyh ,aku pun tak tahu nape ade je yang tak suke or dengki dengan aku ni. nak kate aku ni HOT *hot kehh? dah sah2 la bukan kan ,cantek pun tak jugak ,pandai lagi la hampehhh. hah !sebab ape eak? brrr ~ tak paham lah aku dengan budak budak zaman sekarang ni ade je yang dea tak puas hati dengan orang tu la ini la.MASALAHHHH betol !!! ape kate aku cadangkan yang kau kau dan kau tu pegi je face to face dengan orang yang kau tak puas hati tu. tak yah nak dok kutuk orang tu sane sini ,kan benda tak baek tu.dari kau rase sakit hati tak tentu pasal baek la kau jumpa orang tu terus kan. betol tak?? tak caye kau cube la lepas ni. haa ni buat orang yang ade masalah ketidakpuasan hati la kan tapi yang tak ade masalah tu jangan pulak pegi carik masalah.padah je nanti.HAHA.

kayy SECOND !berakhir la sudah hari sukan sekolah kali yang tetttt tak tau !hehe terok seyh *pagi tu hujan lebat kot ,so lebat pun datnag jugak kat stadium peduli ape.hehe. tapi memang ramai la kan yang terpaksa mandi hujan..mandi hujan ramai ramai !hahaha.lawak sungguh !tengok budak2 kawat kesian lak habis basah kuyup dengan uniform dorg tu.sabo je lahhh ~ dalam kol 9 baru la start then abis dalam kol 2 cmtu.series penat kot !da la tengah2 panas.huhhhh.

3 acare aku masok tapi satu je yang menang 4x100 tu pun tempat k-3 kena kitai akhir2 tu.tak pe la tak ade rezeki nak dapat tempat pertama kan. alhamdulillah ade jugak menang kan dari tak ade? lain acare 4x400 batal sebab sorang pengsan.huhu ,terlampau excited sangat kott* 100 meter aku ingatkan tak yah masok tapi lastlast cikgu pakse jugak.pehhh !tapi kalah jugak.hoho. yla aku mane lari laju ouhh ,lembbb gyler nyer.kutuk diri sendiri* jangan kau yang kutuk dah lah !hehehe.pape pun sukan sekolah tahun ni kurang meriah la.betol tak betol tak?kan aku da cakap..heee*

LAST !masalah kau dan aku.sape 'kau'??err ,sape sape je la nyahh *kayy masalah ni aku nak kate berpunca dari orang lain pun tak boleh jugak sebab semua yang terjadi tu mesti ade hikmahnye kan ?so maybe da memang benda ni nak jadi kan so memang aku tak boleh nak cakap sape yang salah la kan.tapi masalah ni belum selesai lagi sampai masok bulan ni(7). huhh ,aku tak tau lah nak buat cmne lagi.nak harapkan kau ?hummphh ,tah sampai kapan la ka kau nak tolong aku settlekan.tapi kau tak tau yang aku sangat sangatttt rindukan apa yang kte penah buat bersama dulu ,kenangan antara kte teralu banyak sampaikan kat mana2 aku pergi mesti akan teringatkan semua kenangan manis tu.sumpah rindu gylerrr !sampai aku kadang2 naik gylerr tahu .....





so aku harap sangat dan berdoa semoga bulan yang baru ni akan lebih menyinari hidup aku selepas apa yang aku hadapi sebelum sebelum ni...amin~~

kayy lah hari da hampir subuh ni tapi aku tak tido2 lagi.aishhh ape nak jadi lah.anak sapo lah ni* kol 7 da kena gerak nak pegi sekolah ade LARIAN 1MALAYSIA. pehhh ,sumpah semangat lebih :)* harusla kan.tercatat dalam BOOK OF RECORD kott ..... untg tak untgla kan :DD.kayy ,babayyy.

WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment