BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 19 July 2011

Habis Suda 'JUVANA' !!

ASSALAMUALAIKUM



Helllau semua !ok entri kali ni pasal JUVANA. Wowww! awesome gyler lah! kan kan ?
Aku rase ni lah cerita bersiri yang tervaikkk pernah disiarkan dan paling ramai penontonnye tau!*yeke? espesely REMAJA lah kan sebab ape? sebab cerita sebegini ade unsur unsur yang mana berlaku dalam kehidupan remaja zaman sekarang dan jalan ceritanya yang menarik & mencabar membuatkan remaja tertarik untuk menontonnya *puihh ,skema ayat -,- HAHA ,betol lah. tak caye tanya aku. *kay ,tipu jee .


Aku sebenarnye tak selalu sangat tengok JUVANA ni ,tapi tadi sebabkan ramai sangat yang dok banyak post dan cite pasal cerita ni aku pun tengok lah last episode nye kan. Dapat jugak. Banyak pengajaran yang kte boleh dapat dari cerita ni tau. Nak aku listkan? sampai pagi esok pun belom tentu habis. HAHA. Kay ,bagi yang menghayati jalan cerita ni meraka akan dapat sedikit sebanyak pengajaran yang baik tapi bagi yang tak tu ,sebaliknya lah kan. *yang jahat jangan diikut pulak.


Pape pun ending nye memang besttt! rugi ouhh sape tak tengok. HEHE. Cikgu Zakiah_Warden Sekolah Wira Bakti , Daim _Cikgu Daim kat Sekolah Wira Bakti *aku sukee^^ , Botak_Peninju Asia *woow! , Apek_Tokoh Korporat ,  Panjang_Model Majalah , Kicap_Pengurus Restoran & Ayam_Suami yang berjaya + anak 8 *lawak! .HEHE.




Kepada pelakon JUVANA : lakonan memang mantap !den suko den suko (^_^)V *kay ,jangan nak overdooo .
Tak lupa jugak kepada FILM SCAPE kerana menghasilkan cerita sebegini. Memang terbaikk skrip nye ! Moga lepas ni perbanyakkan lagi cerita macam ni ye. JUVANA telah memberi impak yang besar !hehehe .


Okay ,sekian sahaja entri kali ni ye. Lain hari ketemu kembali . Bhaiiii ~


WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment