BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 11 July 2011

NO TITLE !

Haii semua. Kay ,semalam memanh hot gyler cite pasal BERSIH tu. Sane sini ade je dengar pasal BERSIH ni. Aishh ,macam macam lah kan sekarang ni. Aku actually pun tak paham dengan mende alah ni segala jadah. Politik bukan pot aku. Hehe. Macam korang jugak kan. *kalau adelah. Err ,tapi aku tak tau lah mane satu yang betul nye. Bukan nak comparing or backup mane mane tapi cuma nak tau sahaje. Heheh. Sebab kan perhimpunan ni jugak ade yang kena pukul ,tangkap n even yang MATI pun ade tau !perhhh ,dasat ouh !subhanaALLAH -,-

Kay stop cite pasal BERSIH tu. Now KOTOR lak keyh.*k tipu je. Erm ,semalam jugak lah besday mr.E tu. Huaaa ,aku sedih kot time nak dekat pukul 12.00 tu. Ylar ,aku tak tau nak wis ker tak kat dea. Last last aku wish jugak. Lantak lah dea nak reply ke tak kan ,janji aku dah wish. Huhu.*padahal mengaharap.Then pagi esoknya aku bangun ade text dari dea. Horayy ,*dalam hati. Isi kandungan text nya dirahsiakan. Hihihi.

Aku ade kelas lesen pagi tu ,then pergi lah macam biasa. Brr ,bohsan !tapi malangya salah sangkaan aku tu. Kat sane boleh pulak tetibe kenal dengan bebape orang akak ni. *macam banyak ,tapi tak. So dah kenal tanya itu ini borak bla bla. Tapi memang aku teramat peramah gylaaa nye hari tu. Lain dari hari yang lain. Sebelum sebelum ni hummph jangan harap lah kan aku nak meringankan mulut aku yang berat ni nak bertanya orang @ tegur ker. Harammm ~ tah lah tetibe je :)

Balek dalam pukul 12.00 tgh cmtu. Pehh ,tersangat penat pluss mengatok weyhh @_@ dari pagi kot aku bangun. Then online ,tetibe tettt tettt ade calling dari mr.E. *wonder ,nak ape? kay ,aku pickup tanya lah then baru teringat kan besday dea today. No wonder lah kan kolling aku. Heheh. Da borak sume tanya bla bla bla ,dea ajak aku keluar. *sukesuke.rindu kot.Haha ,tak pegi jauh mane pun dekat area sini jugak. Aku tak ade ape present pun nak bagi kat dea. *bahjet tarak !. Tapi memang aku sangat seronok bila keluar dengan dea hari tu. Tak dapat dilupakan saat manis. *part nak balik ,aku benci !.

Hari ni (ahad) pegi majis kahwin dua rumah.*dua je pun. Kay ,makanan nya semua tak sedap. Lagi lagi ruma yang first ,werkkk terbantut selera aku nak makan -,-. Pakai simple sahaja. Aku bukan nak pegi wedding anak dato or tan sri. Heheh. *tak tanya pun. Selalu kalau nak kua pegi mane mane mesti nak snapping. Hahah ,memang tak sah lah kan. So ,disebabkan ade sebab musabab yang tertentu picture nya suma macam sakai. HAHA. Kay ,hari isnin aku tak pegi sekolah buat cuti sendiri ! bertambah cuti jadi 2 hari termasuk jumaat lepas. *malas nya budak. K bhaii.

Akhir sekali ,tatapan gambar shafirah kamaluddin :DD



No comments:

Post a Comment