BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 26 August 2011

Rasa Gelisah Sudah Tiada

Hai semua ,assalamualaikum. Aku malas nak potpet panjang menjela. Aku cuma nak share story sikit. Pernah aku menceritakannya sebelum ni. Akhirnya dengan berkat Allah S.W.T aku diberi kekuatan untuk memohon maaf kat orang sebelum ini sudah lama aku tak bertegur sapa. Sebabkan hal apa tak perlu lah korang nak tahu ea.

Aku rasa tenang sangat bila dah luahkan semuanya pagi tadi (khamis) yang mana aku sebelum ni tak pernah menangis sebabkan hal mcm tu ,tapi aku tewas jugak. Aku nangis siol ! *maluu kot. Tapi takpe asal kan aku rasa tenang & tenteram ! Lepas ni dapatlah aku pergi dengan tenang tanpa rasa gelisah lagi. hehehe.

KAWAN MOGA KAU HIDUP BAHAGIA DISAMPING ORANG TERSAYANG <3<3

Kay bhaii ,wassalam.

No comments:

Post a Comment