BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 8 August 2011

BIZZYYY WOOO ~

Heyyy, wazup all !haha *sangat sakai lah kan. Okay memang lame la kan tak update blog, disebabkan kesibukan yang melampau. HAHA. actually aku dah lame nak buat entry baru tapi asyik sibuk dan tiada kesempatan waktu   untuk meng-update.*cewahh ,ayat bukan mean nyahh! tambah lagi bila dah part time job ni, ermm lagi lah kan bertambah kesibukan aku. Series tak ada masa langsung tau! aku shift petang pukul 5 sampai 10 balik sekolah dah sah2 la kan nak rehat, buat homework *buat ker??. Memang la penat tapi nak buat macam mane kan dah nak sangat kerja.

Jadi sekarang bila dah kerja part time ni memang masa aku banyak yang terisi lah. Kalau dulu aku asyik merayau sane sini, melepak lagi. Ye lah orang dah berlesen kan macam tu lah, nak tayang satu kampung yang dah lulus ade lesen konon !haha ,kentuut je :P alhamdulillah la mak aku bagi kerja tahun ni, sebab baru tingkatan 4 kalau tahun depan dah sah2 lah tak dapat sebab nak SPM kan. *tangkayu makk <3 hehe.

Tapi bila dah kerja ni mase aku nak melepak pun terhad tau! awal2 aku rasa macam tak bestt je bila kerja ni ,tapi lame lame dah okay. First day aku masuk kerja je malu malu lah ,skema ,bendul. HAHA tapi ade jugak kawan kawan yang aku kenal kat sana. Then bila dah masuk hari yang seterusnya aku mula naik kepala lah ,nak tahu ?aku pakai baju style macam orang yang dah lame kerja situ je ,siap make up nye lagi *memang tak leh blahh kan. hehe. Ala ,biasa lah tu kan ,manusia. Pape pun aku enjoy je !yeahh.

Okay aku rasa sampai sini je lah ye ,panjang pangjang pun bukan ada yang nak baca. HAHA. *sedar pun. Harap enjoy je lah eak bila baca ni :) chill ! k bhaiii ~





gambar ni sebelum dan selepas aku ambil lesen. boleh usha di FB aku lah ye :)
p/s : dah LULUS tau !nak ronggeng ?jommm~kahkahkah

No comments:

Post a Comment