BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 22 August 2011

Aku Taip Kau Baca Then Komen

ASSALAMUALAIKUM

Hai semua apa khabar? sihat tak? hope semua sihat la kan. Okay tak moh soseh banyak sangat nyampah orang je kan. *tahu takpe. Sekarang ni malam LAILATUL QADAR pun dah berlalu. tahu tak malam apa tu? meh nak bagi tahu yang tak tahu ,malam tu bermaksud 'malam yang lebih baik dari seribu bulan' tengok? besar sungguh kuasa Allah kan? syukur alhamdulillah.

Pejam celik pejam celik ,sudah 22 hari umat Islam menunaikan ibadah puasa kan. Subhanaallah sungguh pantas masa berlalu hinggakan aku tak sedar (leka) dengan perubahan di sekeliling aku. Jadi ,lagi beberapa hari je kita nak menyambut bulan syawal. Huhh ,memang raya tahun ni tak bermakna dah bagi aku sebab semuanya yang indah2 dah berubah. Berubah kepada yang tak baik -__-* too bad rite?

Bila lah agaknya kita semua akan berbaik. Ye ,berbaik macam dulu. Bergurau ,bergelak tawa sama sama ,memang sangat sweet kan sygg masa tu? Ouhh ,aku rinduu <3<3

Okay now ,aku nak mintak pendapat rakan rakan aku ni.*kalau korang rasa aku ni kawan korang. Patut tak aku minta maaf kat dorang? Kalau nak dibiarkan lama lama memang sampai aku mati pun tak selesai kan? betul? Jadi aku rasa sementara aku masih ada masa ni ,aku nak sangat mintak maaf kat dorang dan dalam pada masa yang sama aku takut. Takut sebab mungkin dorang tak dapat nak terima or maafkan aku. Aku rasa nak peluk dorang ,bagi rindu aku terubat. Tapi... tu semua tak mungkin terjadi. Masakan dorang nak sentuh aku yang dirasakan sungguh jahat ni. Takpe lah ,aku redha...

Ya Allah ,bantulah hambaMu ini.

p/s : dorang (org yg ada salah faham ngn aku)


WASSALAM :)


No comments:

Post a Comment