BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 30 May 2011

Lame Kan ??

ASSALAMUALAIKUM 

hyy all. korg sume sehad tk ? hope sehad la kan. aminn. lame sangat aku tk update blog niy. huh ? lame kehh ? ade la jugak kan.. act bukan ape , cume mase tk mengizinkan untok aku update blog niy. hee. dan2 jeh kan , padehal sebab laen. saje cover* ouhh yea , bebape minggu yg lepas about 3 weeks , aku mid year exam. peh! gyla lame kan kan ? tapi ape bole bt da memang rules nyer mcmtuh. tapi naseb baek la kan time form4 niy exam nyer tk banyak. hurrr , lege aku. pape pun sume subjek aku bole bt la jugak kan even ade sesetengah tuh aku maen taram jeh. hehe. adatla tuh kan , kate tk bace buku. kantoi* muke aku nak bace buku ? memang tk bole blah la kan. jelas sgt aku niy bukan ulat buku tapi ulat ape ??? pndai2 la teke sendiri. hee :)

so dalam minggu exam tuh memang aku bosan gyla la. da la tk dapat online , nak kuar memang sgt dapat la kan. tapi kuar senyap2 ade la* huhu. mane tk nyer kalao kuar na mintak izin memang tkkan dapat. 26-05-2011 date yg mana menandekan berakhirnya peperangan otak bagi pelajar pelajar sekolah menengah telok gadong. haha , we're all free ! freedom from exam ! yeahhh ! padehal baru mid year exam* ape la --' 

29-05-2011 date yg mana lappy yg aku gune sebelum niy baru lepas service. haha , kesian deyh lappy tuh banyak sgt 'penyakit' nyer. sekarang da bole la gune mcm dulu balek. bole berFB , berBLOGGING and berber pape jeh la. huhu. sengal sgt * oke la post niy tk banyak sgt nak cerite. nty ade story baru aku post oke. btw , take care alls. mishh you muahx !<3<3

OKEI babayyy, WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment