BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 31 May 2011

fun and awesome ! ^^

ASSALAMUALAIKUM 

hyy , all. ketemu lagi kite hary niy. oke apekah yg 'fun and awesome' tuh ?? haa.. niy semalam punyer cite. hehe. aku dapat green light dari mak aku untok kua ngn buah haty kesayangan aku. untgla* eshh , mane tk nyer bukan senang tahu nak dapat green light dr mak aku. ntahla tetibe jeh haty mak aku baek ++ mood dea kan. haa , nseb baek la kan. aminn* niy sume punce dr plan aku la. ylar aku niy suke bikin plan gegyla. hehe. so kteorg pun pegi la wet world kan. include adek2 dea sekali pulak. wuu , kuar ngn adek dea sekali ouhh. mule2 agak segan la sebab tk bape nak rapat. ylar before this , mcg jea. tk penah kuar sesame pun. 

alhamdulillah , plan aku tuh berjalan smooth je. huhu. masing masing enjoy la semalam kan. aku banyak spend time ngan adek2 dea. waahh , untgla* hee , tk yah nak untg sgt la kan. aku rase mcm one family pun ade jugak ouhh , mane tk nyer adek2 dea kecik je. org luar ingat anak kteorg pulak. mcm mummy mude la rupenyer* HAHA. sgt tk lawak tao ! tapi tk ade gambar nye la pulak , sebab rase mcm tk sempat jea. nampak bnor nipunyer* huhu. tk pe la next time still ade lagi. nti aku tangkap gambar oke ^_- . 

pape pun aku sgtsgt enjoy and best sgt dapat spend time besame dea even ade adek2 dea. tk penah aku rase sebelum niy tao ! tanks to GOD and mak aku yg 'baek hati' sebab bagi izin aku nak kuar semalam. hehehe. i lapiuu mum ! bodek*


WASSALAM :)

No comments:

Post a Comment