BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 10 April 2011

News.News.News

ASSALAMUALAIKUM
   
hyy , adess ary ny rase keburink-ngan pluss ngntok meyh . tapitapi rase tk nak tdoe lagi ouh .*da ntok rase tk ntok ? ape daa . oke just forget it . now about the topic .. ape dea yg news nye ? err , tah la aku pun tk tahu . but bukan news 'berita' tuh . hergh sengal ! oke la act ape yg news tuh template blog aku la . ape yg ade dalam nye aku da changes siket . *siket ? bole lahh . 

korang bole tengok sendiri lah kan kat blog aku cmane . agak2 cmane ? oke tk ? aku suke pule bile tengok background nyer . nampak sweet jeh . ouh so sweat .. *bangge jap . hehe . 

nampak nyer memang aku tdoe lmbat la kan . banyak kot hw aku yg tk siap lagi . tersangat banyak . jadi banyak pun sebab aku niy suke tangguhkan hw yg cegu bagi . *huahaha , padan la muke kao fyra .. na texs boyy tapi dea da tdoe pule . adess , lagi la buink . so aku rase better unl sambil buat hw . naty kurang la rase ngntok aku . bukan ape aku niy lao da senyap sunyi jeh mmg tk jadi ape la kan naek ngntok la . so aku pun unl la sambil buat hw yg agak berlambak pluss menggunung niy . HAHA . harap2 la esok kat skola tk mengantok ouh -,- 

oke la aku na smbung buat hw niy . takod tk sempad na siapkan pulak . mmpus aku lao tk siap *huhh , mmpus kehh ? agakla --' tatataaaa ...

WASSALAM:)
 

No comments:

Post a Comment